تله بخار سطل معکوس

بازدید : 2364   |      

تله بخار سطل معکوس چیست؟
در این نوع از تله بخار، اریفیس با استفاده از یک شیر کوچک مخروطی یا ساچمه‌ای بسته می‌­شود. این مخروط یا ساچمه بر روی یک اهرم یا دستک قرار دارد و این دستک با کمک اختلاف دانسیته‌­ی بین بخار و آب بالا و پایین می‌­شود.
پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تله بخار مکانیکی، قسمت توضیحات را مطالعه کنید.

تله بخار سطل معکوس

تله بخار سطل معکوس نمونه‌ای از تله بخار مکانیکی است که در آن، اریفیس با استفاده از یک شیر کوچک مخروطی یا ساچمه‌ای بسته می‌شود. این مخروط یا ساچمه بر روی یک اهرم یا دستک قرار دارد و این دستک با کمک اختلاف دانسیته‌­ بین بخار و کندانس بالا و پایین می‌شود. زمانی که در مخزن تله بخار کندانس داریم، دستک بالا رفته و شیر باز می‌شود و در نتیجه کندانس بیرون می‌رود. 

در تله بخار مکانیکی سطلی به جای استفاده از یک توپ به عنوان جسم شناور از یک سطل فلزی استفاده می‌شود. در این تله بخار در هنگام پایین بودن سطل، راه خروج تله بخار باز است. راه ورود در زیر سطل می‌باشد و به دلیل اینکه چگالی کندانس کمتر است، در نتیجه حضور بخار سطل را بالا برده و  وقتی بخار تبدیل به مایع شد، سطل پایین آمده و اجازه خروج را می‌دهد. در این نوع تله بخار برای خروج هوا در بالای سطل یک حفره کوچک ایجاد می‌شود. 

___________________________________________________________________________________________________________

کاتالوگ تله های بخار شرکت کاراجت را می توانید از لینک زیر دانلود کنید.

تله بخار سطل معکوس

همچنین شما می‌توانید با تکمیل فرم ثبت سفارش تله های بخار شرکت کاراجت و ارسال آن به ایمیل  commercial@karajet.com جهت ثبت سفارش انواع اجکتور اقدام نمایید.