بلاگ

مصاحبه روزنامه دنیای اقتصاد با مدیر بازرگانی کاراجت

مهندس رسول انسان، مدیر بازرگانی و امور قراردادهای شرکت کار صنعت تدبیر پایا در مصاحبه ایی با روزنامه شماره 5500 مورخ 1401/04/26 دنیای اقتصاد، از ظرفیت ها و توان کاراجت در کمک به صنعت نفت گفت. در این مصاحبه مسیر شرکت های دانش بنیان در راه صنعت نفت گاز و پتروشیمی کشور و همچنین چالش ها و مشکلات توسط مهندس انسان با روزنامه اول اقتصادی کشور مطرح شد. شما می توانید بخش هایی از این مصاحبه را در قسمت توضیحات بیشتر بخوانید.

سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی

گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با راهبری و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی را دوم تا چهارم اسفند برگزار می‌کند. در دوره دوم این نمایشگاه که با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت دانش بنیان و تولیدکنندگان ایرانی برگزار شد. تفاهم نامه‌هایی به ارزش ۵ هزار میلیارد تومان امضا شد. پیش‌بینی می‌شود در سومین دوره، بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان تفاهم نامه برای حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی امضا شود. پیشنهاد می کنیم در مورد این نمایشگاه بیشتر بدانید.

حضور کاراجت در برنامه نوآوران شبکه خبر

شرکت کارا صنعت تدبیر پایا با توجه به نقش موثر خود در جهش تولید، به عنوان یکی از شرکت های دانش بنیان برتر در حوزه نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی در برنامه نوآوران حضور یافت. این برنامه که به معرفی شرکت های برتر دانش بنیان می پردازد نگاهی به فعالیت ها و اقدامات انجام شده در فعالیت 26 ساله کاراجت دارد.

تحویل سیستم تولید خلاء نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه

شرکت دانش بنیان کارا صنعت تدبیر پایا در راستای جهش تولید و توسعه هرچه بیشتر دانش بومی، پروژه سیستم تولید خلاء مربوطه به نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه را پس از انجام تست های موفق به گروه مپنا تحویل داد. چنانچه مایل هستید در این باره بیشتر بدانید، توضیحات ذیل را ملاحظه فرمایید.